طراحي در شبكه ‌هاي اجتماعي طراحي در شبكه ‌هاي اجتماعي

mycustomer

برندهاي برتر طراحي در شبكه ‌هاي اجتماعي

 

طراحي در شبكه‌هاي اجتماعي زير مجموعه مهمي از محتواي گرافيكي است كه مي‌تواند راه‌هاي ارتباطي شما با مخاطبان و مشتريان را قوي‌تر كند‌. پس براي اينكه بتوانيد در گرافيك شبكه هاي اجتماعي، مهارت بيشتري به دست آوريد ما در اين بخش از برند آناليز شما را با اين موضوع آشنا مي‌كنيم.ضمن اينكه شما مي‌توانيد در انتهاي اين مقاله با ۱۰ برند برتر در اين زمينه آشنا شويد.

در اين صورت مي‌توانيد بهترين مراكز تخصصي را در زمينه طراحي و بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي انتخاب كرده و با دريافت بهترين خدمات از اين مراكز، مؤثرترين پيام‌ها را در شبكه هاي اجتماعي به مخاطبين خود انتقال دهيد.

اصول طراحي در شبكه‌هاي اجتماعي

دقت داشته باشيد كه براي اجراي يك طراحي فوق‌العاده در شبكه هاي اجتماعي مي‌بايست تمركز خود را بر روي اصولي از قبيل:

طراحي تصاوير
استراتژي زمان
نحوه قرار گرفتن تصوير در شبكه هاي اجتماعي
شيوه برقراري ارتباط با مشتريان
رنگ‌بندي ايده آل متناسب با سليقه و علاقه مخاطبان
و همچنين به كار بردن جملاتي كوتاه بر روي تصاوير همانند تيزرهاي تبليغاتي معطوف كنيد. اگر چه شما امكان استفاده از هر تصويري را در شبكه ‌هاي اجتماعي داريد و مي‌توانيد آن را به صورت يك طراحي ساده با مشتريان خود به اشتراك بگذاريد.

اما يك كسب و كار براي ارتقاء يافتن، علاوه بر انتشار محتواي اختصاصي در شبكه هاي اجتماعي به تصاويري نياز دارد كه داراي طراحي اصولي و خاص باشند تا تصاوير بتوانند برند را به طور منحصربه‌فرد در ميان ميليون‌ها عكس و تصوير ديگر به خوبي نمايش دهند. بنابراين يك طراحي ايده آل مي‌تواند رونق و جذابيت هر نوع كسب و كاري را تضمين نمايد.

چرا طراحي در شبكه‌هاي اجتماعي ؟

امروزه صاحبين مشاغل مختلف به سمت شبكه‌هايي مانند اينستاگرام، لينكدين، تلگرام و اپليكيشن هاي ديگري نظير فيسبوك روي آورده‌اند. بنابراين مشاهده مي‌شود كه بيشتر افراد توسط محتواي متني و استفاده از تصاوير گرافيكي زيبا با يك روش مؤثر به راحتي مي‌توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بسياري معرفي نمايند.

با اين حال به كار بردن تصاويري مرتبط با موضوع كسب و كار و طراحي آن در حالت‌هاي مختلف مي‌تواند جذابيت بيشتري از برند شما در شبكه هاي اجتماعي ايجاد كند.

بهترين تصوير براي طراحي گرافيكي شبكه هاي اجتماعي

از آنجايي كه تصاويري با موضوع حال مي‌توانند براي مخاطبان، درك درستي را فراهم آورند، پس براي رسيدن به اين هدف مي‌توانيد عكاسي كنيد و از تلفيق تصويرهاي حقيقي با تم گرافيكي يك تركيب فوق‌العاده را خلق نماييد. يا كاملاً با ايده‌هايي خلاقانه تصاوير و فضاهاي مناسبي با محوريت طنز يا جدي را طراحي كنيد.

خوب است بدانيد تصاوير كارتوني در پلتفرم اينستاگرام بسيار مورد استقبال قرار مي‌گيرد. البته فراموش نكنيد كه تصاوير انتخاب شده مي‌بايست با شبكه اجتماعي موردنظرتان هماهنگي داشته باشد. همچنين در نهايت سعي كنيد نوع چينش تصويرها را به صورت خاص انجام دهيد.

آموزش محتواي گرافيكي شبكه هاي اجتماعي

براي اينكه شما بتوانيد با استراتژي درستي طراحي در شبكه هاي اجتماعي را انجام دهيد مي‌بايست هدف اصلي برندتان را به درستي تعيين كنيد. همچنين بايد هميشه در شناسايي مخاطبان خود بكوشيد تا بتوانيد طراحي را آن طور كه مورد علاقه و روحيات مشتريان است انجام دهيد. يعني به اين مهم دست يابيد كه قرار است برند شما چه گروه از مخاطبان را تحت تأثير قرار دهد. بعلاوه اينكه ب شما توصيه مي‌كنيم هيچ گاه استفاده از تصويرها و اشكال مرتبط با برند و نوع فعاليت كسب و كار را فراموش نكنيد.

معمولاً به كار بردن اشكال هندسي به عنوان كادربندي مي‌تواند جذابيت زيادي را در طراحي تصاوير ايجاد كند.

رنگ‌هاي اختصاصي در گرافيك شبكه هاي اجتماعي

معمولاً به كار بردن رنگ‌هاي اختصاصي در حوزه طراحي در شبكه هاي اجتماعي مي‌تواند نقش بسيار مهمي را ايفاء كند. پس سعي كنيد با شناسايي مخاطبان و رنگ‌هاي مورد توجه آن‌ها، انتخاب رنگ تصاوير و تم گرافيك شبكه هاي اجتماعي را براي خود آسان‌تر كنيد. براي مثال رنگ‌هاي روشن و ملايم مانند آبي نمايش‌دهنده آرامش و ملايمت است و رنگ‌هاي قرمز يا نارنجي مي‌توانند حس انرژي و نشاط را به تصوير بكشند.

سخن پاياني

اگر مي‌خواهيد با طراحي در شبكه هاي اجتماعي به كسب و كار خود رونق ببخشيد حتماً با تمركز بر روي مخاطبان هدف خود اطلاعات دقيقي را از انتخاب تصوير، طرح گرافيت و رنگ‌بندي تصاوير داشته باشيد پس بهتر است اين كار را به مراكز تخصص و افراد متخصص در اين زمينه بسپاريد.

بنابراين ما در ادامه اين بخش از برند آناليز با معرفي ۱۰ برند برتر، بهترين و معتبرترين مراكز طراحي در شبكه هاي اجتماعي را به شما معرفي مي‌كنيم تا بتوانيد بر اساس خدمات و امتيازبندي‌هاي مركز موردنظر و همچنين بر اساس خدمات مورد انتظار و ديگر موارد مهم، بهترين مراكز انجام طراحي و گرافيك در شبكه هاي اجتماعي را براي اين خدمات انتخاب كنيد.

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۱۴ توسط:mycustomerr :